Banner pe care se poate face clic - cum se face. Cât de ușor este să faci un banner sau să faci dintr-o imagine un link, adică clicabil. Cel mai bun banner

  • 11.04.2020

Bună ziua cititorilor site-ului blogului!

Mulți au auzit despre banner, dar doar câțiva știu ce este. Ajută la aducerea de clienți noi și solvenți, la creșterea gradului de conștientizare. Și, în general, acesta este un medicament magic pentru afaceri, dacă este utilizat corect. Acum vă voi spune ce este publicitatea banner, de ce este necesară și cum să o faceți să aducă noi clienți. Dacă faci totul bine, poți câștiga bani frumoși.

Bannerul publicitar offline este o imagine imprimată pe o pânză din vinil și polipropilenă opac. Poate fi atașat de un panou publicitar sau atârnat peste drumuri, pe clădiri, copaci. Principalul avantaj este că nu se deteriorează timp de 3-7 ani și poate fi văzut de departe fără internet.

Dezavantajul este prețul. Pentru fabricarea de pânze, imprimare, ei solicită de la 110 ruble / mp. metru. Producția și fixarea vor costa 4.000 - 5.000 de ruble. Cazarea trebuie plătită lunar sau chiar zilnic. Și cu cât este mai profitabil, cu atât este mai mare plata. Tarifele variază în funcție de regiune. În aceeași Moscova, ei percepe 50.000 - 200.000 de ruble pentru cazare, iar în Krasnodar - de la 10.000 de ruble lângă autostradă.

Dar mare atenție la publicitate in aer liber nu vom. Să ne dăm seama ce este publicitatea banner pe web. La urma urmei, acesta este un mod ieftin și popular de a vorbi despre afacerea ta. Ei bine, dacă nu sunteți antreprenor, atunci puteți câștiga bani pe crearea și plasarea corectă a bannerelor.

Bannerul publicitar pe Internet este o imagine grafică pentru a atrage vizitatori, a informa și a crește gradul de conștientizare. Este plasat în colțul din stânga sau din dreapta, în partea de jos sau în partea de sus a paginii. Când un utilizator dă clic pe el, este direcționat pe site-ul web al agentului de publicitate.

Primul banner online a apărut în 1994. Acum ocupă locul al doilea printre cele mai populare reclame online. Aproximativ 64,6% dintre oameni au încredere în bannere atunci când caută și cumpără.

De ce ai nevoie de un banner

Bannerul este necesar deoarece:

  1. Comercializează.
  2. informează.
  3. Redirecționări către parteneri.
  4. Atrage atenția către alte produse/servicii.
  5. Crește loialitatea și recunoașterea.

Munca profesională pe un banner este definirea publicului țintă, lucrul la design, căutarea site-urilor potrivite și plasarea.

feluri

Să ne dăm seama ce sunt bannere după percepție.

  • Static.
  • Animaţie.

Sunt dificil de creat și adăugat pe site. Dar vă permit să arătați un produs/serviciu mai bun și să atrageți mai multă atenție. Rata de clic este de câteva ori mai mare.

Potrivit pentru orice tip de afacere. Fabricarea costă de 2 până la 3 ori mai mult.

Pe videoclip puteți vedea un exemplu de anunț banner animat.

Luați în considerare care sunt bannerele în ceea ce privește formatul, locația.

  • Vertical.

  • Orizontală.

Acest aranjament este mai bine perceput de noi, deoarece vedem orizontal cu vedere binoculara. Nu trebuie să muncim din greu. În 0,03 secunde, vizitatorul va scana mai mult în imagine, ceea ce înseamnă că ne este mai ușor să-i atragem atenția. Formatul orizontal este excelent pentru a face publicitate unei game largi de produse.

În funcție de umplerea tehnică, bannerele sunt împărțite în categorii:

  • Java.

Adăugat la codul HTML. Este necesar ca un applet (program) Java să fie conectat. Pe el le place să facă reclame pentru subiecte de jocuri și divertisment. De exemplu, utilizatorul are posibilitatea de a alege o coafură pentru personaj. Se va implica în liniște în joc și va dori să se înregistreze și să continue. Astfel de bannere sunt încărcate chiar dacă internet slab.

  • flash.

Tehnologie Macromedia flexibilă. Toată lumea se poate juca cu el: schimba textul, imaginea, dezactivează sunetul, scrie ceva.

Aici puteți alege un răspuns.

Constă dintr-o imagine în format PNG, GIF, JPG încorporată în cod HTML. Există și elemente care fac publicitatea banner interactivă. Orice utilizator va putea să tragă ceva, să schimbe imaginea, să scrie așa cum a intenționat dezvoltatorul.

Când faceți clic pe beneficiile companiei, apar informații detaliate.

  • HTML5.

Se adaptează la dimensiunea unui smartphone, computer. Spre deosebire de Flash și CGI, puteți specifica orice dimensiune. Acest format se adaptează site-ului, nu interferează cu vizualizarea informatie necesara Pe pagina. Puteți gestiona bannere HTML5 prin Yandex Display.

Aici puteți selecta un apartament și faceți clic pe el. După ce faceți clic, se deschide site-ul web al agentului de publicitate.

  • Interior.

Se traduce într-o pagină de pe același site. Este necesar să sesizezi, să atragi atenția asupra ceva. Clientul a aterizat pe o pagină de produs. Aveți o reducere de 500 de ruble pentru prima comandă de la 3.000 de ruble. Datorită reclamei dvs. banner, el va afla despre asta și va ridica un coș pentru o sumă mare.

Ozon în partea de sus a paginii principale anunță promoția.

  • De marcă.

Există un logo, culori corporative. Amplasat pe site-uri cu trafic ridicat. Sarcina principală este să fulgerați în fața ochilor voștri pentru a fi amintit și pentru a inspira încredere. Când vine momentul să cumpere, o persoană se va gândi la marca pe care a văzut-o deja.

  • Informațional.

Prezintă produsul/serviciul mai aproape de a motiva să cumpere. Scrie beneficii, caracteristici importante pentru publicul țintă.

  • De vânzare.

Scopul său este de a vinde un produs/serviciu. Conține un USP, beneficii clare și un apel la acțiune.

În funcție de scara de plasare, bannerele sunt:

  • Prin.

Sunt plasate pe aproape toate paginile site-ului, inclusiv pe cea principală. Excepție este secțiunea serviciului de asistență, ajutor, chat.

  • O pagina.

Adăugat la o singură pagină de destinație.

Dimensiuni și poziții

Dimensiuni populare de banner într-o singură imagine.

Pe pagină, cele mai multe sunt plasate bannere locuri diferite: lateral, jos, sus și chiar în mijloc. Iată o diagramă cu unde puteți adăuga o imagine promoțională pe site-ul dvs.

Cum și unde să plasați un banner:

  1. Căutați site-uri tematice unde publicul țintă este găsit printr-un motor de căutare. Răsfoiți pagini, găsiți contacte. Contactați proprietarul personal. A plati. Ei pot înșela și elimina reclamele din timp. Este necesar să se întocmească o ofertă sau un contract.
  2. Schimb de blog - Blogun. Înregistrați-vă ca agent de publicitate, plătiți un tarif, alegeți un blog pe tema și traficați pentru plasare.
  3. Yandex.Direct și Google AdSense. Cele mai bune optiuni, pentru ca bannerul tau va fi pe toate site-urile tematice. Cu setările corecte, costul pe clic va fi ieftin. Nimeni nu îți va șterge anunțul până nu se termină buget de publicitate. În aceste rețele publicitare, puteți personaliza afișarea în funcție de interese, vârstă. Acestea sunt ecouri ale reclamelor direcționate care se vinde bine.

Argumente pro şi contra

Avantaje:

  1. Tu alegi aspectul. Dacă cunoașteți Photoshop și elementele de bază ale compoziției, puteți face singur un banner. Economisiți la designer.
  2. Brandul devine recunoscut, încrederea crește.
  3. Bannere mai ieftine pe stradă. În Yandex.Direct și Google AdSense Puteți configura reclame pentru ieftin. De exemplu, 5 ruble pe clic. Site-urile cu o audiență de 300 - 500 de persoane taxează puțin pe zi.
  4. Poate fi complet personalizat public țintă. Alegeți o imagine, enumerați beneficiile cheie și plasați-o acolo unde se află a dvs. potential client. Aceasta este cheia pentru creșterea recomandărilor și a vânzărilor.
  5. Este mai ușor de analizat eficiența publicității.

Defecte:

  1. Trebuie să plătiți pentru afișări și clicuri. Unele tranziții pot fi nedirecționate, adică utilizatorii pur și simplu se vor conecta și se vor deconecta, dar tot plătiți banii.
  2. Când eliminați anunțurile banner, este posibil să fie mai puțini vizitatori.
  3. Puteți rata publicul țintă și puteți epuiza bugetul. Dacă afișați reclame celor care nu sunt interesați de serviciile dvs., atunci vă veți irosi bugetul de publicitate. Același lucru se va întâmpla dacă beneficiile sau designul nu sunt legate de nevoile publicului țintă.
  4. Bannerele standard au devenit familiare. Dacă doriți să obțineți clicuri, vânzări, trebuie să îl plasați diferit, să experimentați cu imagini, text și culoare.

Cum se plătește cazarea?

Plasarea bannerului se plătește conform a 2 scheme:

  1. Fix. Închiriezi spațiu pe pagină și plătești pe zi, lună sau an. De obicei, această metodă de plată este stabilită prin acord cu proprietarul site-ului.
  2. Dinamic. Plătiți pentru clicuri sau afișări.

Cum să faci un banner care să fie remarcat

Urmați tendințele. Acum există o mulțime de reclame strălucitoare care sunt enervante. Vom acționa dimpotrivă. Câteva sfaturi pentru a vă scoate bannerul în evidență:

  1. discretie. Bannerul nu trebuie să apară, să interfereze cu studiul informațiilor de pe site, să ocupe jumătate de ecran.
  2. Întocmirea unei hărți termice. Urmăriți unde vizitatorii acordă mai multă atenție paginii. Puteți vizualiza harta termică a clicurilor în Yandex.Metrica. Conform statisticilor, este mai probabil ca oamenii să se uite în colțul din stânga sus al paginii și în antetul site-ului.
  3. Minimalismul și raportul de aur. Eliminați detaliile inutile, puneți obiectul principal puțin în dreapta mijlocului.
  4. Fontul contează. Fontul cel mai accesibil este Baskerville, cel mai puțin atractiv pentru utilizator este Comic Sans.
  5. Folosiți psihologia culorii. Bunuri scumpe potrivit auriu, maro, liliac, negru. Mâncare - verde și portocaliu. Utilizarea corectă a culorii va crea impresia corectă.

Studiem publicul țintă

Reconfigurați motorul de căutare în altă țară. De exemplu, SUA sau Franța. Căutați poze interesante pe Limba engleză. Veți găsi multe imagini interesante care nu sunt în Runet.

Text

Creați un titlu captivant. Puteți utiliza o propunere de vânzare unică.

O scurtă descriere a produsului cu un beneficiu cheie pentru publicul țintă. 5 - 7 cuvinte sunt suficiente, restul este exagerat.

Punerea imaginii într-o imagine

Acum deschide Photoshop, Gimp sau Paint.net și redă aspectul. Creăm o pânză goală de dimensiunea dorită, o completăm, adăugăm o fotografie, text etc. Totul, așa cum am planificat.

Dacă este dificil să o faci singur, poți să comanzi de la un web designer pe bursa freelancer. Costul unui banner static la comandă - de la 250 de ruble. Depinde de complexitatea și nivelul lucrătorului.

Tutorial video despre cum să creați un banner GIF în Photoshop.

Cum să afli cât de eficient este un banner

  1. CTR (rata de clic) este raportul dintre clicuri și afișări. Să presupunem că 100 de persoane au văzut anunțul, 5 dintre ei au mers pe site. Apoi 5/100*100%=5%. Când CTR-ul este prea scăzut, trebuie să lucrați la designul, conținutul sau site-ul pe care este plasat bannerul.
  2. ROI (payback) este procentul din venitul primit de la clienții atrași. Calculat după formula: (profit-cheltuieli) / cheltuieli * 100%. Am investit 1.300 de ruble, am cumpărat de la noi pentru 3.000 de ruble, apoi (3.000–1.300 de ruble) / 1.300 * 100% \u003d 130%. Suntem în creștere cu 30%. Dacă rentabilitatea investiției este de 100% sau mai puțin, atunci bugetul este epuizat. Trebuie să schimbăm ceva.
  3. CAC este costul unui client atras. Ajută să aflați dacă publicitatea este rentabilă. Adunăm toate cheltuielile: pentru crearea de publicitate, salariile angajaților sau liber profesioniști și împărțim la numărul total de clienți. Să presupunem că a fost nevoie de 10.000 de ruble, a atras 23 de cumpărători, ceea ce înseamnă că unul costă 434 de ruble. Dacă în medie cumpără cu 300 de ruble, atunci lucrăm în pierdere.

Este ușor să verificați eficacitatea unui banner în Yandex.Direct. În funcția „Grup de anunțuri”, puteți scrie cuvânt cheie sau selectați o imagine și vedeți rata de clic.

Când Yandex are suficiente date CTR, vă va afișa cele mai eficiente reclame.

Dacă imaginile au mers prost, și statisticile campanie publicitara frustrant, poți încerca.

Concluzie

Simplitatea, beneficiile cheie, un loc neobișnuit pentru a face publicitate vor juca în favoarea ta.

Poți câștiga bani frumoși dacă înveți cum să faci bannere. Profesioniștii reușesc să facă 2 - 3 bucăți pe zi. Și aceasta este cel puțin 1.000 de ruble.

Bannerele te enervează când le vezi pe site?

Vă doresc mai multe tranziții și comenzi!

Și ne vedem în următorul articol util.

Abonează-te la blogul nostru și vei fi primul care știe cum să începi să lucrezi de la distanță și să călătorești.

Bannerele sunt una dintre cele mai comune forme de publicitate online pentru a crește traficul online. Bannerele sunt imagini pe care se poate face clic pe pagini web care prezintă un produs sau o marcă și care fac link către site-ul web al agentului de publicitate. Majoritatea companiilor le folosesc într-o formă sau alta, deoarece sunt un mediu accesibil, măsurabil și eficient pentru creșterea gradului de conștientizare a mărcii.

Designul de bannere web presupune crearea celor mai clicabile obiecte publicitare. Există o întreagă ramură a designului web care se concentrează pe crearea de anunțuri banner eficiente.

1. Folosiți cele mai eficiente dimensiuni standard de banner

728 × 90 px - banner lung banner, clasament (leaderboard),
300 × 600 px - banner pe jumătate de pagină (jumătate de pagină),
300 × 250 px - dreptunghi de dimensiune medie (dreptunghi mediu),
336 × 280 px - dreptunghi mare (dreptunghi mare).

Cele mai comune dimensiuni de banner. Clasament în partea de sus, banner pe jumătate de pagină în stânga, dreptunghiuri medii și mari în dreapta

2. Așezați corect bannere

Cumpărați spațiu pe site-ul de mai sus (Above The Fold) aproape de conținutul principal al paginii, apoi designul dvs. va fi vizibil pentru toată lumea.

3. Mențineți ierarhia

În reclamele banner, este important să vă bazați pe echilibrul în cadrul fiecărui anunț, așa că fiți cu ochii pe ierarhie. Bannerele eficiente cresc gradul de conștientizare a mărcii și generează trafic către site-ul dvs. Acestea conțin trei componente principale:

1. - promovează conștientizarea. Ar trebui să domine vizual, dar puțin mai puțin decât o propunere de valoare sau un îndemn la acțiune.

2. (Propunere de valoare) – explică ce produs/serviciu oferiți și atrage atenția cu o ofertă și prețuri atractive. De regulă, aici puteți vedea expresii precum „ calitate superioară”, „50% reducere” și „promoție limitată în timp”. Acest element ocupă spațiul principal și este acest element pe care publicul ar trebui să îl observe mai întâi.

3. (Call to Action, CTA) este un text sau un buton care invită utilizatorii să facă clic pe el. De obicei, ei scriu ceva de genul „Aflați mai multe”, „Vizualizați” sau „Începeți”. Apelul ar trebui să fie punctul central al reclamei.

4. Păstrați-o simplă

Păstrați-vă elementele grafice și conținutul simplu, dar memorabil: cel mai probabil, vizitatorii vor arunca o singură privire la banner o singură dată - iar această privire nu va dura mai mult de o secundă.

5. Implementați butoanele cu înțelepciune

Butoanele măresc ratele de clic (rata de clic, CTR). Așezați-le după text, mai aproape de colțul din dreapta jos. Foloseste o culoare contrastanta si nu uita de gust! Butoanele ar trebui să aibă un design consistent pe tot parcursul setului reclame.

6. Încadrați-vă bannerele

Ochii ni se reped imediat spre obiectele din cadru. Bannerele eficiente folosesc chenare și grafice clare care se extind dincolo de marginile pătratului. Dacă fundalul reclamei este alb, atunci este de obicei desenat un chenar gri de un pixel în jurul acestuia.

7. Faceți textul lizibil instantaneu

Titlul și textul corpului ar trebui să aibă dimensiuni diferite. Întregul text nu trebuie să depășească patru rânduri:

Nu este recomandat să folosiți fonturi cursive sau cursive, scriere foarte subțire, să scrieți textul doar cu majuscule sau să folosiți un font mai mic de 10 pt (cu excepția cazului în care este o declinare a răspunderii sau o notificare privind drepturile de autor).

8. Folosiți animația

Bannerele animate tind să aibă performanțe mai bune decât bannerele statice, dar trebuie să vă asigurați că nu afectează mesajul principal al anunțului:

Folosiți o animație simplă care nu durează mai mult de 15 secunde și bucle de cel mult trei ori. O idee buna- faceți din ultimul cadru un îndemn clar la acțiune.

9. Complementează organic pentru a ieși în evidență

10. Conectați-vă cu marca

11. Insuflă un sentiment de urgență

Vizual, urgența este creată de culori îndrăznețe, contrastante. Bannerele nu trebuie să fie modeste și discrete.

12. Alege-ți media cu înțelepciune

Grafica și fotografiile trebuie să fie relevante pentru produs. Scopul lor este să transmită mai bine mesajul. Fără abstracții. Nu-mi permit fotografi profesionisti si modele? Plătește pentru . Puteți găsi ilustrații originale sau puteți comanda grafică de la un designer.

Imaginile sunt în general opționale. Textul compus cu măiestrie și o tipografie bună vor crea un efect similar.

13. Alegeți culorile potrivite

Fiecare culoare. Este important să vă gândiți ce tip de emoție evocați în publicul dvs., deoarece culoarea este primul lucru pe care oamenii îl observă într-un design.

Știința culorii este subiectivă, iar culorile au asocieri diferite în diferite culturi. Cercetează-ți publicul țintă înainte de a alege nuanțe. Iată exemple de emoții evocate de diferite culori la oamenii occidentali:

  • roșu pasiune, furie, entuziasm și dragoste. O culoare puternică care atrage mulți, dar este mai bine să o aplici cu grijă. Evită roșul dacă țintești un look clasic, matur, serios.
  • Portocale- distracție și entuziasm. Spre deosebire de roșul agresiv, portocaliul energizează. O alegere excelentă pentru un buton de îndemn.
  • Galben Bucurie, soare, prietenie. Galbenul atrage privirea și radiază energie, creează un sentiment de tinerețe și accesibilitate.
  • Verde- sănătate, prospețime, bogăție, mediu inconjurator, creștere, îngrijire și începutul a ceva nou. Ochii noștri sunt încântați să-l privească.

  • Albastru- securitate, încredere, claritate, maturitate, seninătate, inteligență, formalitate, recuperare, răceală și masculinitate. Această culoare este prezentă în mai mult de jumătate din toate logo-urile din lume.
  • violet- lux, grandoare, extravaganță, înțelepciune, magie, feminitate și creativitate. Are un efect calmant asupra publicului.
  • Roz- dragoste, simpatie, feminitate, tinerețe și copii. De obicei, rozul este asociat cu ceva feminin, dar totul depinde de ton și luminozitate.
  • Negru- exclusivitate, mister, modernitate, putere, prestigiu, lux și formalitate. Alegerea tradițională, în special textul negru pe fundal alb, este cea mai lizibilă combinație de culori.

  • alb- virginitate, puritate, modernitate, sterilitate, simplitate, onestitate și inocență. Creează un sentiment de justificare economică și implicare în tineret.
  • Maro- natura, lemnul, pielea, seriozitatea, masculinitatea, incapatanarea/rigiditatea si modestia. Maroul creează un echilibru între culorile mai puternice și, prin urmare, funcționează bine ca fundal.
  • Gri- neutralitate și caracter practic. Când este folosit ca fundal, îmbunătățește alte culori.

14. Păstrați dimensiunile fișierelor mici

Cu cât este mai mic, cu atât mai bine - mai puțin de 150 kb, așa cum se recomandă Google AdWords. Trebuie să se încarce rapid anunțul, altfel vizitatorii vor derula în jos pe pagină fără să-l observe.

15. Utilizați formatele de fișiere potrivite

JPG, PNG, GIF sau HTML5 este ceea ce ar trebui să lucrați. De obicei, designerii creează elemente grafice în Adobe Illustrator sau Photoshop și obțin fișiere JPG, PNG sau GIF sau folosesc Google Web Designer sau Adobe Animate și au rezultate HTML5.

Concluzie

OK, totul sa terminat acum. Am enumerat regulile de bază, așa că sunteți gata să creați bannere de calitate. Dacă nu sunteți un designer profesionist (sau sunteți ocupat cu promovarea unei afaceri), atunci este mai bine să angajați un specialist creativ care va crea anunțul perfect pe care se poate face clic doar pentru dvs.

De asemenea, aveți grijă unde va merge utilizatorul după ce face clic pe bannerul dvs. Strategia ideală arată de obicei astfel:

Ofertă sub formă de banner → tranziție la pagina de destinație → abonare la newsletter → Lead Nurturing

Da, desigur, puteți trimite utilizatorul către pagini bunuri reale, adică paginile de destinație ale magazinului - nu neapărat pe pagina cu abonament - dar aceasta este alegerea ta.

Puteți crea o pagină de destinație care să se potrivească cu bannerul dvs. în . Luați ca bază sau începeți de la zero - editorul este disponibil atât pentru începători, cât și pentru profesioniști.

Vizualizate: 1 139

Timp de citire: 5 min.

Bannerele de pe site-uri web sunt foarte populare - mai ales pe pagina de start. Dar un banner proiectat incorect poate doar strica totul, nu poate ajuta. De exemplu, pâlpâirea rapidă a bannerelor este enervantă și te face să vrei să părăsești site-ul cât mai curând posibil. Cum să faci un banner pe care se poate face clic pentru a trezi interesul, nu furia vizitatorilor?

Cum se face un banner

Principiul RCT pentru bannere

Toate bannerele trebuie concepute conform principiului EDP:

  • „O”, sau ofertă. O ofertă specifică pentru clientul dvs. Indicați în banner ce beneficii aduce produsul dvs.
  • „D”, sau termen limită. Limitarea promoției (după timp, cantitate sau preț)
  • „P” sau îndemn (cumpărați, aflați mai multe etc.)

Amintiți-vă: un banner bun conține atâtea informații cât este suficient pentru un clic.

Să aruncăm o privire mai atentă la 3 opțiuni de termen limită:

1. Limită de timp

O opțiune folosită frecvent într-un banner este o restricție de ofertă specială. Concluzia este că oferiți condiții delicioase care sunt valabile până la o astfel de dată. Mai bine, indicați în banner că promoția este valabilă 24 de ore sau 3-4 zile. Cu cât vizitatorii au mai puțin timp pentru a gândi, cu atât mai multe clicuri pe bannerul tău.

2. Modificarea prețului

Demonstrează în banner cât timp a mai rămas pentru a cumpăra un produs sau serviciu la un preț avantajos. Lăsați vizitatorul să înțeleagă că în N zile prețul produsului se va schimba și cât va trebui să plătească în exces dacă nu cumpără produsul acum.

3. Limita de cantitate

Trebuie să arătați clientului că produsul se epuizează. De exemplu, indicați în banner - „Au mai rămas doar 17 copii”. Pentru un efect mai mare - 5 din 17 sunt deja rezervate. Toate acestea îl obligă pe cumpărător să se grăbească cu decizia.

2-3 bannere într-un glisor

Nu este nevoie să creați un număr mare de bannere. Nu are sens, deoarece utilizatorii nu petrec mult timp pe pagina de pornire pentru a vedea toate promoțiile tale. De regulă, primele 2-3 bannere vor primi atenția principală.

În loc de un glisor, este mai bine să plasați un banner static. Vă va permite să vă amintiți mai bine acțiunea fără a enerva vizitatorii cu imagini intermitente.

Dar dacă doriți să plasați 2-3 bannere, atunci ar trebui să luați în considerare următoarele caracteristici.

1. Viteza bannerului

Bannerele nu trebuie să se rotească rapid, altfel utilizatorul nu va avea suficient timp pentru a vizualiza bannerul de care este interesat. Drept urmare, se va simți stânjenit, forțat să aștepte ca bannerul de care are nevoie să apară din nou în glisor. Nu-i face pe clienții tăi să simtă că nu au control asupra situației - este foarte enervant.

Totuși, dacă rotirea automată a bannerului este prea lentă, va avea loc efectul opus. Utilizatorii se vor sătura pur și simplu să se uite la bannere care nu sunt de interes pentru ei.

Astfel, încercați să găsiți o cale de mijloc. Reglați viteza de rotație a bannerelor astfel încât să nu fie rapidă, dar nici lent - doar suficient pentru vizualizare. 5-7 secunde sunt de obicei suficiente, cu condiția să nu existe abundență de text în banner.

2. Secvența de bannere

Majoritatea utilizatorilor nu vor avea timp să vadă toate bannerele din glisor, chiar dacă setați rotirea automată. Pur și simplu nu petrec atât de mult timp pe prima pagină. De regulă, ei derulează sau merg la altă pagină cu mult înainte ca toate bannerele să fie afișate.

Prin urmare, succesiunea bannerelor din glisor este atât de importantă. Primul banner atrage mai multă atenție decât toate cele ulterioare. Dacă bannerul nu interesează vizitatorul, atunci este probabil ca restul să nu fie vizionat deloc. Astfel, succesiunea bannerelor trebuie luată în considerare cu atenție.

Rotația rapidă duce la faptul că utilizatorii nu au timp să vizualizeze oferta. Prin urmare, rotirea automată ar trebui să fie suspendată temporar atunci când bannerul este focalizat, adică atunci când mouse-ul trece peste el. În același timp, este necesar să arătați vizual vizitatorului că caruselul răspunde mișcărilor sale, pentru a nu-l induce în eroare că bannerul a încetat să funcționeze.

4. Interacțiune manuală

Rotirea automată trebuie să se încheie după orice interacțiune activă a utilizatorului cu bannerul. De exemplu, când dă clic pe butoanele (următorul/anterior) pentru a afișa un nou banner în carusel.

Concluzie

Unii utilizatori ignoră caruselul din cauza orbirii bannerului. Alții pot pur și simplu să nu le placă un astfel de element de design. Dar rămâneți la toate cele de mai sus pentru a obține cele mai bune rezultate atunci când utilizați bannere. Vizitatorii vor găsi bannerele mai atractive și mai utile. Și, de regulă, prima impresie este foarte importantă pentru ca site-ul să trezească dorința de a explora în continuare site-ul.

Articol scris pentru „LPGenerator”

Articole populare

Cum să faci ușor și simplu un banner sau să faci dintr-o imagine un link, adică pe care se poate face clic

Astăzi vă voi spune cum fac un banner sau orice imagine din mesaje pe care să se facă clic. Acest lucru se poate face în două moduri. Prima modalitate este utilizarea codului

target="_blank"> adresa imaginii " />

Pentru a face acest lucru, trebuie să încărcați o fotografie pe orice găzduire foto și să luați linkul nr. 1, adică adresa imaginii. Adresa URL a linkului este pagina care se va deschide când dați clic pe imagine sau banner.

Copiați codul într-un bloc de note de pe computer și inserați cu atenție adresele link-urilor și imaginile (nu confundați)

Inserați într-o postare în editorul avansat când faceți clic pe SOURCE

Trimiteți un mesaj la PREVIEW sau DRAFT și verificați rezultatul pentru clic. Eu, de exemplu, efectuez toate manipulările cu imaginea din SCORĂ și apoi de fiecare dată iau codul de imagine finalizat din ciornă și îl inserez în mesaj.

Și am făcut acest banner într-un Worde obișnuit

A doua metodă este foarte ușoară.Cu ajutorul unor manipulări simple, atunci când încărcați o imagine într-un editor avansat direct de pe un computer, puteți face orice imagine nu doar să se poată face clic, dar cu text pop-up atunci când treceți cu mouse-ul peste imagine. Pentru a face acest lucru, faceți clic pe pictograma IMAGINE și încărcați imaginea de pe PC. Când fotografia este încărcată, mergeți la fila LINK

Faceți clic pe OK și admirați rezultatul.

Pentru cei care doresc să lucreze cu codul, pentru o imagine pe care se poate face clic cu text pop-up, dau codul, doar nu uitați să introduceți dimensiunile imaginii în loc de lățime=100 înălțime=100, unde lățime este lățimea și înălțimea este înălțimea imaginii

!}


Cam despre complex - Afaceri, taxe, contabilitate

© Drepturi de autor 2022,
oddagipermarket.ru - Pur și simplu despre complex - Afaceri, taxe, contabilitate

  • Categorii
  • Documentele
  • Idei de afaceri
  • Raportare
  • Personal
  • Documentele
  • Idei de afaceri
  • Raportare
  • Personal